Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Fre Sep 22, 2017 12:47 am

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hjelp, jeg sliter..
InnleggSkrevet: Man Mai 25, 2015 10:33 am 
Da jeg var 16år gjorde jeg min daværende kjæreste gravi, hun slet med store personlige problemer. Mangel av en far, rus, voldtekt osv. Det hele endte med at hun begikk selvmord 3mnd inn i svangerskapet. Det tok meg mange år og finne fred med hva som skjedde. Jeg har liksom alltid ønsket meg barn..

Idag er jeg 26år og har vært sammen med min samboer i snart 4år. Vi hadde vært venner i mange år før dette så når vi fant hverandre gikk ting fort. Nå har vi en datter på 7mnd, stasjonsvogn og 3roms hus vi leier.

Men... Jeg sliter noe så jævlig... GravidIteten var tøff, hun fikk bekkenløsning i uke 13, jeg jobbet som asfaltarbeider og hadde lange dager. Samtidig som jeg måtte gjøre alt hjemme. Hun kom seg mange dager ikke ut av sengen.

Så når vår datter endelig kom til verden var jeg helt nedkjørt.

Det er jeg enda... Hver dag er ett ork, jeg klarer ikke finne glede i noe av dette. Vår datter skriker og syter hele tiden. Min samboer er nå kjempe fortvilt over meg og jeg føler meg forjævlig. Jeg har alltid ønsket meg barn, men når jeg fikk det var det helt grusomt. Er aldri uthvilt , og føler meg lite knyttet til vår datter.

Tar meg selv i og bli irritert på henne hele tiden, selvom jeg vet bedre. Ting er helt jævli..
Hjelp meg:(.. Jeg er iKle så flink på ting å skrive som dette :(

Rapporter dette innlegget
Topp

Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet