Se ubesvarte emner | Se aktive emner
|
Side 1 av 1
|
[ 7 innlegg ] |
|
Forfatter |
Melding |
rogped4
|
Innleggets emne: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Lør Jun 20, 2009 7:07 pm |
|
|
hva sier loven om pappaperm når min kone er uføretrygdet har jeg likevel krav på pappaperm, hun kan jo ikke noe for at hun er ufør, ville tro at hun ville ha brukt for meg hjemme også. men jeg trenger så å få bli kjent med barnet mitt ikke bare de få timene etter jobb og i helgene min datter er nå 7 mnd mvh roger
|
|
Topp |
|
 |
Gjest
|
Innleggets emne: Re: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Søn Jun 21, 2009 9:49 am |
|
|
Du kan overta svangerskapspermisjonen hennes.
|
|
Topp |
|
 |
Stian
|
Innleggets emne: Re: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Lør Jun 27, 2009 11:16 am |
|
|
|
Topp |
|
 |
Gjest
|
Innleggets emne: Re: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Ons Aug 03, 2011 6:20 pm |
|
|
lurer på om det går ann og ha pappa perm, og samtidig sende barne i barnehage?
|
|
Topp |
|
 |
Sumer
|
Innleggets emne: Re: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Man Mar 02, 2015 7:54 am |
|
|
|
Topp |
|
 |
yasir7721
|
Innleggets emne: Re: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Man Jul 17, 2017 12:15 pm |
|
|
nice post
_________________ vitalbrands
|
|
Topp |
|
 |
olav1988
|
Innleggets emne: Re: hva sier loven om pappapermisjon når Skrevet: Man Sep 10, 2018 6:59 am |
|
|
Noen vet hvordan går det i 2018? Modifikasjoner?
_________________ Hei! Dette er Olav, pappaen til Ola og Erna. Jeg elsker å koke. Derfor kjøpt jeg stekepanne 20 cm til å lage deilig mat til dem!
|
|
Topp |
|
 |
|
Side 1 av 1
|
[ 7 innlegg ] |
|
Hvem er i forumet |
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester |
|
Du kan opprette nye emner i dette forumet Du kan skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet
|

|