Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Lør Nov 25, 2017 2:06 am

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Kampen om samvær
InnleggSkrevet: Lør Aug 19, 2017 6:15 am 
Hei, jeg lurte på om det var noen her som har erfaringer med det og skrive som kansje kunne tenke seg og hjelpe meg med og fortelle min historie om kampen for barnesamvær.
Saken om samvær er enda pågående, men de første 3 årene jeg har stått i dette har det hele tiden ligget bak i hodet mitt om alle de andre fedrene som ikke har vunnet frem, eller ikke prøvd for og skjerme barna.
Jeg ønsker og dele min historie for og motivere og vise at det nytter og kjempe.
Og vise det at om man holder fokuset på barnas beste så nytter det.
Selv om mor prøver alle skitne triks som kan tenkes.
Det jeg ønsker og finne er noen som kan det og skrive, og som har tid til og sette seg inn i dokumenter fra retten, politi barnevern skole barnehage etc.
For jeg ønsker og fortelle min historie til andre fedre som har det tøft og at det nytter og kjempe for sine barn og mitt møte med det offentlige og rettsvesen har vært en positiv erfaring selv om det har kostet dyrt for kropp og sinn.
Min eneste forutsetning er at alt blir anonymisert med tanke på skjerming av mine 2 barn.
Mvh en 2 barn far som har barna for tiden 100%.

Sist flyttet til topp av Anonymous den Lør Aug 19, 2017 6:15 am

Rapporter dette innlegget
Topp

Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet