Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Man Nov 18, 2019 7:30 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: la couverture était moins que brillante
InnleggSkrevet: Tir Nov 05, 2019 9:00 am 
Avlogget

Het kostte me zeven jaar om in Hardrock te komen. Hoewel dat een lange tijd is om te wachten tot de loterij-goden op me neerkomen, is het voordeel dat ik nu zeven jaar praktijk heb gehad. Ik heb de cursus geleerd, en misschien nog belangrijker, ik heb mijn uitrustingkeuzes aangescherpt om te zorgen dat ik voorbereid ben. De Hardrock wordt gerund in Nike Air Max 270 Damen het moessonseizoen van Colorado en staat bekend om het epische weer: in enkele minuten overschakelen van warm naar koud en langdurig onderbroken door regen, hagel en elektrische stormen. Het feit dat het zich ook op extreem afgelegen paden bevindt, maakt zelfvoorziening des te belangrijker.

Gezien het vaak rotsachtige, altijd natte terrein, geef ik de voorkeur aan een nauwsluitende schoen met goede grip, en de Vazee Summit past bij de rekening. Hoewel Hokas hier meestal het veld domineert, geef ik persoonlijk de voorkeur aan een meer minimale schoen waarmee ik de grond kan voelen - ik voel me meer onder controle en heb minder kans om een ??enkel te draaien.

Had ik al gezegd dat het hier nat is? Als zodanig zullen mijn voeten nat zijn voor de hele beproeving, dus het hebben van de perfecte sok is cruciaal om blaren te voorkomen. Ik hou van Injinjis, omdat ze mijn freak pink tenen beschermen die krullen onder de rest van mijn voet. Het NuWool-materiaal houdt mijn voeten een beetje warmer en de dikte van het middengewicht eet Nike Internationalist Donna een beetje Nike Air Max Command Homme ruimte in mijn schoenen op om het beetje uitrekken te compenseren dat optreedt wanneer ze constant nat zijn.

En toen trof het me, het IS net als gruis in je schoen tijdens een race. Het is iets kleins, maar je zorgt ervoor voordat het iets groters wordt. Je veegt het niet af, omdat je benen goed aanvoelen. Je negeert het niet omdat je moet eten en drinken bij het hulppost. En je blaast Nike Air Max Thea Mujer het natuurlijk niet buiten proporties en laat het je race verpesten. Je ploft neer, schudt het uit en dan ga je verder.

Dus ik schreef een notitie aan de redacteur van de krant, ik plaatste een ondersteunende reactie op de RD van Worlds End, ik bedankte degenen die mij en de andere vrouwen in de race hadden gesteund, en ik ging me richten op mijn volgende avontuur . En ik wil al mijn trailzussen uitnodigen om hetzelfde te doen. Als je deze kleine onrechtvaardigheden in onze sport ziet, negeer ze Nike Cortez Donna dan niet en laat ze je vastberadenheid niet verpesten, behandel ze voor wat ze zijn en ga dan het pad op.

Yo. Ik voel deze bril niet eens op mijn gezicht. Ze zijn licht als een veer en glijden niet rond op de afdalingen. Ik vind de meekleurende lens hier leuk, omdat het weer constant Nike Cortez Uomo verandert en ik constant de boomgrens in en uit duik. Het is fijn om ze gewoon aan te kunnen laten en ik vind ze leuk als kleine hagelblokkeerders wanneer dat nodig is. Als er nog meer sneeuw op de baan lag, zou ik in plaats daarvan de Spectron 3-lens kiezen - omdat de donkerdere lens meer geschikt is voor de sneeuwverblinding. Maar dingen zijn dit jaar meestal weggesmolten, dus de Zebra is mijn keuze.

Als je hebt gemerkt dat ik over jassen blijf praten, komt dat omdat je een jas nodig hebt. Dat is zelfs een van de belangrijkste regels van Hardrock: neem altijd een regenjas. Ik heb persoonlijk gezien Adidas Zx 750 Femme wat er gebeurt als je dat niet doet, en het gaat meestal om vuilniszakken, blikken van verbijstering en vaker wel dan niet, een DNF van hypothermie. Zelfs als de lucht er helder uitziet, ga ik met mijn lichtgewicht, waterdichte jas uit mijn New Balance-teamkit. Maar mijn pièce de résistance, voor de grote stormen en de nachtelijke trek is deze 100% waterdichte, ademende en volledig gesealde schaal. Ik ben dol op de meer flexibele, meestal waterdichte jas gedurende de dag, maar de 3L shell is het enige dat ik vertrouw om me volledig droog en warm te houden als de temperatuur daalt.

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet