Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Nov 12, 2019 4:03 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: configuration de la fermeture
InnleggSkrevet: Tir Nov 05, 2019 8:37 am 
Avlogget

Wat begon als een grap van april Fools Day in 2015, werd snel realiteit dankzij een succesvolle Kickstarter-campagne later datzelfde jaar: een rok waarin je kunt plassen (en poepen) zonder zelfs maar uit te trekken! En volgens onze testers werkt het echt!

Waarom we ervoor kozen: veelzijdigheid en een hoge score voor praktische innovatie specifiek gericht op vrouwen.

Hmmm, briljant. Interessant. Comfortabeler dan ik had verwacht! De shorts onderaan passen iets strakker (zoals een echte bikershort) en waren langer (alweer, zoals een fietsbroek). Ik vermoed dat de behaaglijkheid van de benen was omdat de Nike Air Max 720 Womens shorts in wezen kruisloos waren. Ze omhelsden mijn kont op een mooie manier !! De klep is Nike Cortez Hombre losgemaakt van voren.

Eerlijk gezegd vind ik dit geweldig. Ik heb een paar jaar geleden geleerd hoe je moet plassen, en het is nog steeds een van mijn meest gewaardeerde vaardigheden ... maar je moet de juiste korte broek hebben. Met de Gotta Go-rok kunnen alle vrouwen nu genieten van de bescheidenheid van buitenshuis plassen zonder onze derriere bloot te leggen!

Ik was eerst sceptisch toen ik ze zag. Ze zagen er omvangrijk uit, het klittenband "ontsnappingsluik" te omslachtig. Ik ben nu verbaasd over hoe comfortabel ze zijn.

Een nadeel voor mij: de lange onderbroek voelde te warm voor de zomer hardlopen. Maar over het algemeen is de Gotta Go-rok een goed doordacht concept en een stuk dat ik zou aanbevelen.

Leuke, inspirerende en speelse kleuren vormen de hele Janji-kledinglijn, een Adidas Superstar Mens hardloopcollectie die is gemaakt om mensen over de hele wereld te verbinden en 10% van elke verkoop terug te geven aan mensen die schoon water nodig hebben (dat is 1 op de 10 mensen wereldwijd). De Camila Race Short komt in een feestelijk patroon ge?nspireerd op de straten van Cusco, Peru. Ze hebben een binnenbeenlengte van 4 inch, comfortabel en flatterend compressiemateriaal plus een groot achtervak ??met rits voor eenvoudig opbergen. De tailleband is echter dik en de maat is kleiner dan je zou verwachten.

Waarom we ze kozen: ze komen van een creatief en verantwoordelijk bedrijf dat modieuze ontwerpen met een culturele invloed gebruikt. Bovendien zijn ze zeer flatterend en goed gemaakt.

Ik heb een bekentenis: ik heb een beetje een fobie om jongensshorts in het openbaar te dragen. Ik ben ongeveer vijf jaar geleden gestopt met rennen en sindsdien is mijn lichaam veranderd. Ik verruilde mijn spandex voor baggy shorts en Nike Air Vapormax Damen skorts die mijn groeiende dijen en achterwerk maskeren. Dus toen ik erachter kwam dat ik wat booty shorts aan het testen was, was ik vervuld van allerlei angst.

Deze shorts zien er direct uit de doos geweldig uit! De kleuren zijn vet en het patroon is leuk. De tailleband is dik en houdt dingen op hun plaats. Ik vind het ook leuk dat er een sleutelvak aan de achterkant is. De sleutelzakrits is schuin en ik denk dat het opzettelijk is, maar ik denk niet dat het iets toevoegt aan het ontwerp. Misschien zullen mensen nadenken over de ritssluiting in plaats van mijn achterwerk te beoordelen? We zullen zien.

Hoe dan ook, ik nam met tegenzin mijn eerste run in jongensshort in meer dan vijf jaar ... en het was verrassend aangenaam! Het leek een beetje op mijn eerste keer mager dopen - eerst voelde ik me naakt en bloot, maar toen ik daar eenmaal overheen was, voelde ik me comfortabel en vrij. De Camila-shorts rijden niet zoveel omhoog als jongensshorts die ik in het verleden heb aangetrokken. Ik hoefde er niet elke vijf seconden Nike Air Max Command Hombre aan te trekken. Ze lieten me mogelijke garderobe-storingen vergeten en me concentreren op de echte reden waarom ik daar was - om te rennen. Ik droeg ze op langere runs op zonnige dagen en een herstelrun in Nike Cortez Mujer de regen, en ik ervoer geen schuren of ongemak. Ik had zelfs een willekeurige eland-ontmoeting terwijl ik deze korte broek droeg. Ze stopte, ik stopte en we staarden een paar minuten naar Nike Air Max 95 Damen beneden tot ze eindelijk wegliep. Misschien wilde ze gewoon mijn korte broek bewonderen?

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet