Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Nov 12, 2019 4:44 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: wirklich zu wissen
InnleggSkrevet: Man Nov 04, 2019 9:24 am 
Avlogget

Ieder van ons heeft zijn hele leven altijd schoenen met druppels gedragen, zonder er zelfs maar aan te denken. Val (of offset) verwijst naar het hoogteverschil tussen het hielgebied van de schoen en de voorvoet, gemeten in millimeter (mm). De afgelopen 40 jaar hebben loopschoenen in het verleden hun hiel-tot-teen verhoudingen verhoogd. Terwijl de hardlooppopulariteit in de jaren zestig begon te stijgen, lagen de hardloopschoenen in het bereik van 4-8 mm. Dit betekent dat de hiel 4-8 mm hoger was dan het gebied van de voorvoet. Ik herinner me dat ik tijdens de middelbare school in de jaren 90 in een sportwinkel werkte toen Nike begon met de introductie Nike Air Max 270 Mujer van de "lucht" en "gel" opties in hun lopende line-up. Die veranderingen in de markt voegden de gemiddelde daling van schoenen tussen 8-12 mm toe (de hak was nu 8-12 mm hoger dan het voorvoetgebied). Op een gegeven moment bracht Nike zelfs een 15 mm dropschoen uit. De ontvangst voor meer kussen, d.w.z. een grotere hiel-teen verhouding, ging jarenlang door.

Met de uitgave van het boek Born to Run in 2009, raasde een fenomeen op blote voeten over de rennende wereld. Veel mensen keken naar hoe ze renden en begonnen na te denken over de manier waarop hun voeten het oppervlak raakten. Verschillende nieuwe bedrijven kwamen naar voren en richtten hun focus op de tegenovergestelde richting met minimalistische opties vergelijkbaar met raceflats. Dus de introductie van zero-drop schoenen. Dit betekent dat er geen verhoging is tussen de hiel en de voorvoet, ze zitten beide op gelijke hoogte in de schoen.

Dus wie gebruikt welke schoen voor wanneer? Als je nieuw bent met hardlopen en probeert uit te vinden wat je nodig hebt of leuk vindt, zou ik aanraden een hardloopwinkel te vinden die je een persoonlijke loopanalyse geeft. Op dat moment kan de expert in de winkel u verschillende merken en modellen laten zien met een persoonlijke introductie in de wereld van drop-opties.

Ik heb onlangs een ontmoeting gehad met een van mijn favoriete schoengoeroes en trailzussen, Lauren Morin, die Striders beheert in Ogden, Utah, waar ze me een kleine geschiedenisles gaf. “Alle schoenen hebben druppels. Druppels waren niet echt iets dat klanten tot de late 2000's vroegen. "Ze legt de drie hoofdtypen schoencategorie?n uit:

Op blote voeten / minimalisten - Historisch gezien zijn dit letterlijk je zero-drop opties die plat zijn en minder opties hebben voor wat betreft kussen, rotsplaten en / of buitenzoolbescherming. MAAR! er zijn een paar schoenenmerken Nike Air Pegasus 83 Damen die een maximale kussen zero-drop schoen maken.
Laag profiel - u zult deze vrij regelmatig op de paden zien. Dit zijn de 2-6 mm drop-opties. Deze schoenen vereisen iets meer van een natuurlijke pas tijdens het dragen. Misschien is zelfs voorvoetlanding het meest effectief in plaats van genezen.
Standaard - dit is je 6-14 mm valschoen. Dit zijn de typische schoenen waar we ons hele leven aan gewend zijn geraakt. En daarmee is dit de standaard waarmee de meeste hardloopschoenen worden gemaakt.
Al deze informatie komt er gewoon op aan u te beslissen wat zinvol is voor u en uw hardloopbehoeften. Er zijn een paar vallen en opstaan ??bij het bepalen (zoals de meeste dingen in het leven), maar dat zal je ertoe brengen een pasvorm te vinden die het meest compatibel is met wat je nodig hebt.

Er is heel veel informatie over dit onderwerp Nike Air Max 2017 Womens die je kan helpen verschillende schoenmodellen te vinden om mee te experimenteren. Ik wens je veel succes bij het zoeken naar de schoen die je helpt het meeste uit je hardlopen te halen. Zoals altijd, tag #trailsisters om ons te laten zien waar je op avontuur bent met je fel gevallen schoenen!

- Opmerking van de redactie: zorg er altijd voor dat je bij het wisselen van stijl van schoenen of vallen van schoenen valt. De snelste manier om gewond te raken is door te veel te snel in een nieuw product te doen. Wanneer u van een hiel-tot-teen-val van 8 mm naar een nul-drop gaat (bijvoorbeeld), let er dan goed op dat u uw kilometers langzaam bouwt in de nul-drop-schoen. Je voeten / onderbenen zijn niet gewend aan die nieuwe druppel (extra rek in je spieren), dus wees voorzichtig om ze te versterken. Een goede vuistregel (suggestie) Nike Air Max 2017 Damen zou zijn om je 8 mm en nul-drop heen en weer te roteren, beginnend met minimale kilometers in de nul-drop, totdat je lichaam sterk genoeg voelt om full-time in nul-drop te lopen.

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet