Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Nov 12, 2019 3:26 am

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: sens mal de leur avoir pris toute
InnleggSkrevet: Tor Okt 31, 2019 8:59 am 
Avlogget

We kennen allemaal dat gevoel van tijd dat verdwijnt in het zwarte gat van Nike Air Max 720 Mujer Instagram, en kunnen onszelf verwijten dat we niet opzettelijk zijn met onze dagen; bovendien zijn er altijd de stemmen van oordeel in ons verstand die ons vertellen dat ondanks al ons werk, onze liefde, onze planning en onze beste bedoelingen, we nog steeds niet goed genoeg zijn. Janssen vat het perfect samen: “Sociale media kunnen je zeker het gevoel geven dat je niet genoeg loopt, fit genoeg bent, genoeg tijd doorbrengt met het doen van belangrijke dingen met de kinderen, op avontuur gaan met vrienden, enz. Ik probeer daar niet serieus aandacht aan te besteden omdat ik weet dat iedereen gewoon zijn beste momenten uitgeeft. Maar ik vind ook sociale media inspirerend en word jazzed als ik zie wat anderen doen ... Een ander gebied waar ik mezelf in elkaar sloeg, zijn maaltijden. Ik vind het erg belangrijk om gezonde, huisgemaakte maaltijden voor mijn gezin te bieden. Met hun sportschema's en onze race-evenementen besteden we veel te veel tijd aan eten. Je zou denken dat ik vrij gemakkelijk op tafel zou kunnen eten omdat ik thuis werk, maar te vaak werk ik head-down en realiseer ik me te laat dat iemand de komende 30 minuten moet oefenen. "

Bowen deelt in Nike Air Max 270 Herren het sentiment: “Ik heb constant het gevoel dat ik faal als moeder, maar ik heb het gevoel dat dit niet alleen een probleem is voor ultrarunner-moeders! Ik ben absoluut niet de sterkste moeder, de snelste moeder of de helikoptermoeder die er de hele dag voor mijn kinderen kan zijn. Ik heb tijd nodig om weg te rennen en ik heb het gevoel dat ik er beter voor ben als ik mijn kinderen zie. Ik wou ook dat ik meer tijd had om gewoon los te koppelen en te rennen, en omdat ik dat niet kan, heb ik altijd het gevoel dat ik niet genoeg heb getraind. Ik benijd jaloers op vrienden die zaterdag de hele dag kunnen kijken voor avonturen. Ik kan dat misschien een keer per maand doen, maar ik heb zeker het gevoel dat ik mijn kinderen daarna heb verwaarloosd. Dit is mijn probleem omdat ze het helemaal niet eens door hebben, maar ik voel me slecht Asics Gel Lyte 3 Mujer omdat ik ze een hele dag heb ontnomen. ”Deze thema's van ontoereikendheid en schuld zijn niet nieuw; het zijn geen gevoelens die endemisch zijn voor ultrarunning of moederschap of werk, maar er is een bepaald niveau van versterking dat optreedt onder de samengestelde druk van concurrerende eisen en verlangens.

Dus wat doen we? We volharden met zoveel positiviteit als we kunnen verzamelen. Is dat niet de ultieme les van zowel ultrarunning als opvoeding? We leren de hoogtepunten en dieptepunten, de extase en het lijden te omarmen; we genieten van de sterke punten die we hebben opgebouwd. Janssen beoordeelt: "Ik heb mezelf nooit als een geduldig persoon beschouwd, en er zijn momenten waarop ik er absoluut geen genoeg van heb, zoals wanneer ik de jongens vijf keer heb gevraagd om hun schoenen op te bergen. Maar het hebben van kinderen Nike Air Max 270 Femme heeft me meer geduldig en begripvol gemaakt. Het heeft me ook meer gewaardeerd. En ik veronderstel ook sterker. "Hayes legt uit:" Moeder zijn maakt me sterker door me nederig en open te houden voor verandering. Ik kan het stadium beheersen dat mijn kinderen op het juiste moment hebben, zodat ze naar een nieuw stadium van leren en groeien kunnen gaan. Deze voortdurende vernedering leidt tot persoonlijke groei - mijn voortdurende herinnering dat ik niet alles weet, om te delen met / leren van / respecteren voor een ander, vanuit een ander perspectief. Ik kan niet constant in één constante toestand blijven alsof ik het heb gehaald. Ik moet volharden om meer ervaring en wijsheid op te doen. Dat is de kracht die me door de uitdagingen van het leven loodst. "

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet