Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Nov 12, 2019 4:06 am

Tidssone UTC




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: course est inférieure
InnleggSkrevet: Tir Okt 29, 2019 8:55 am 
Avlogget

Registrert: Ons Sep 18, 2019 8:25 am
Innlegg: 89
Wat ik het meest bewonder aan Jenna is haar hart. Ze is een soort "doe-het" -meisje, zowel op als naast het pad. Als ze iets wil, laat ze het gebeuren en brengt ze die passie in haar dagelijks leven. Ze is een kunstenaar en een dierenliefhebber Nike Air Max 2017 Mujer en heeft manieren gevonden om die passies te gebruiken om zichzelf te onderhouden. We zouden allemaal profiteren van die eigenschappen. We noemen Jenna BamBam vanwege haar vermogen om het absoluut op de paden te eten. De manier waarop ik het zie, haar bereidheid om all-in te gaan, maakt haar gevoeliger voor die valpartijen, en dat vind ik geweldig aan haar. Elke keer als ze een rots raakt, springt ze op, stoft ze af en gaat ze er eerst weer naartoe. Het is geweldig en ik hoop dat ze nooit verandert. Jenna, je bent een 10 en ik ben dol op je.

Deze vrouwen zijn inspirerend en uniek, en zijn het levende bewijs dat er geen type is dat je moet passen om een ??hardloper, een trailrunner of een ultra-runner te zijn. We hebben het allemaal in ons om daar te zijn en onze passies met anderen te delen. Het mooie is dat ik deze vrouwen Nike Air Max Thea Mujer waarschijnlijk nooit zou kennen als het niet was om te rennen, maar nu doe ik dat en ik ben er beter in.

Ik vroeg elk van hen om hun training- en racestrategie?n te delen. Ze zijn allemaal verschillend, en daar hou ik van. Het is nog een bewijs dat hardlopen een "jij doet" -sport is en dat je je eigen weg moet banen. Hieronder zijn hun trainings- en racedagstrategie?n, in hun eigen woorden, voor beknoptheid.

Als het gaat om training en racen, luister ik echt graag naar muziek op Pandora, NPR One podcasts of audioboeken met Aftershokz-koptelefoon met beengeleiding, zodat ik mijn omgeving nog steeds kan horen en met andere hardlopers kan praten. De vrolijke muziek helpt me tempo en mediteren en de podcasts houden me op lange afstand op de hoogte en vermaakt. Ik draag ook een Nathan-vest of heuptas en hydratatievaten op elke korte, snelle en lange termijn. De vesten en riemen zijn gewoon zo functioneel en comfortabel en ik hou ervan om mijn telefoon en andere benodigdheden te hebben, dus ik ben voorbereid op alles tijdens een run, zonder veel extra nadenken. Na zware training en Nike Air Max 180 Dames wedstrijden zijn epsom-zoutbaden de sleutel tot herstel. Ik wou dat ik Epsom-zout kende toen ik op de middelbare school begon te rennen omdat het veel beter werkt dan ijsbaden voor mij!

Ik probeer meestal een soort snelheidstraining te doen, een heuveltraining, en ik voeg een dag toe waarin ik squats, jump box en banden slepen doe (ik ben het afgelopen jaar weg van deze plyometrics maar het is cruciaal in bergraces, dus ik kom er in september weer bij) per week. Ik probeer twee lange rijtjes op vrijdag en zaterdag te lopen met mijn piek rij-afstand kilometers op vrijdag 20 mijl en 30 mijl op zaterdag. Ik neem bijna elke week donderdag en zondag vrij. Een ding dat me bij Habanero hielp, was het feit dat ik wekenlang dagelijks trainde wanneer de temperaturen boven de 100 graden waren. Ik stond niet vroeg op om de hitte te verslaan, Adidas Zx 750 Mujer maar ik ging om 13.00 uur weg toen het aan het roosteren was om mijn runs gedaan te krijgen. Dit was cruciaal voor mij om zo lang op de racedag de hitte te kunnen weerstaan ??toen anderen als vliegen vielen. Ik probeer race-dagterrein / verwachtingen te simuleren in mijn trainingsruns. Bijvoorbeeld, voor Franklin 200 waarvoor ik train, ga ik een steile heuvel op voor herhalingen om de hoogtewinst te krijgen die ik wil (36 herhalingen geven me bijna 5000 voet hoogtewinst in 10 mijl). Wat betreft racestrategie?n ... Ik breek al mijn races in grofweg drie fasen. Een begin, midden en einde. Ik duw mezelf in het begin behoorlijk hard (afstand hangt af van hoe hard ik begin), ik houd vast aan mijn plek / tempo in het midden en probeer het tempo aan het einde opnieuw te verhogen. Op langere races zoals 50 mijl +, verbreek ik de Nike Air Max 270 Womens afstand via de mijlen tussen hulpposten. Dus ik concentreer me op de 3-8 mijl tussen hulppost en zie dat als mijn "race". Het is zoveel gemakkelijker om mentaal kleinere kilometers af te handelen dan te denken in de brede zin van "Ik heb 40 mijl gerend en ben zo moe en nog 60 te gaan. ”Ik heb ook het belang van tanken geleerd tijdens de langere races. Als een race 50k of minder is, laat ik het vrijwel allemaal draaien op water en mogelijk een elektrolytendrankje. Als ik 100 mijl ren, begin ik vroeg in de race op elk hulppost iets kleins te eten, zodat ik niet achterloop in mijn tankbeurt.


Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester


Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Powered by WP Remix © 2008 - All rights reserved.
phpBB.no - Norsk phpBB-support