Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Nov 12, 2019 3:12 am

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: nieuwe doelen te stellen
InnleggSkrevet: Tir Okt 29, 2019 8:43 am 
Avlogget

Maar doen we dat niet allemaal, wanneer onze beste vriend, onze teamgenoot, onze partner iets monumentaals probeert, willen we het beste zien? Wanneer we de reis hebben gedeeld, willen we dat de reis eindigt met de prijs.

Leadville begon geweldig. Mijn hardloper Nike Air Max 2017 Dames stond bij mijl 24 in de top tien en hoewel ik enkele GI-problemen ervoer, voelde ik me nog steeds goed en was hij in en uit het hulppost waardoor we hoopvol en enthousiast waren om de rest van de dag te zien ontvouwen. 15 mijl later, het volgende hulppost, koffie bijgevuld en extra bemanningsleden toegevoegd, stonden we in de regen te wachten. En wachten. Dertig lange minuten van doeltijd naar het hulppost gingen voorbij in een koude regen. Eindelijk, onze loper liep het in met een andere vriend / loper. Op dit punt verschuift de race. We bieden hulp, voeding, droge kleding en bereiden de uitrusting voor op de volgende tien mijl van de race. Het moeilijkste deel van de race.

Tijdens de rit naar Winfield hulppost, mijl 50, was onze race-houding nog steeds hoopvol. Er is nog een halve race te gaan; alles kan gebeuren. We Nike Cortez Hombre hebben ons hulppost opgezet en genoten van rondhangen met vrienden van andere bemanningen. De groep die bij de kruising stond te wachten op hun lopers groeide naarmate het leidende peloton binnenkwam en toen meer racers hun weg naar het halverwege punt begonnen te vinden. We stonden lang genoeg op die ene plek op zoek naar onze hardloper dat de achterkant van mijn benen verbrand werd. Uiteindelijk heeft hij het gehaald. Diep van binnen wist ik dat deze race voorbij was, maar ik hield nog steeds hoop. In de volgende dertig minuten boden we ondersteuning en hulp, maar onze loper was klaar. Hij deed erg pijn. De pacers hoeven niet meer te rennen. De rekenmachines hoeven niet langer voorbereid te zijn op het volgende hulppost. De hoop van de dag was afgenomen, had ons allemaal ineengedoken in stilte, in teleurstelling en verwarring Nike Air Vapormax Womens achtergelaten. Zijn geest was duidelijk verpletterd en zijn lichaam in gelijke mate. Hij wist dat hij nog geen vijftig mijl kon doen, maar oh we wilden dat hij het probeerde.

Maar waarom? Omdat we wisten dat hij het verdiende? Ja. Omdat we wisten dat hij het kon? Ja absoluut. Omdat we vonden dat er nog zoveel tijd was om te racen? Ja. Omdat zoveel anderen doorgaan? Ja Omdat ik wilde dat hij het zou doen? Ja! Achteraf gezien had hij al 50 mijl gereden en wij niet. We zouden de volgende 50, misschien de volgende tien, niet lopen, maar we deden niet wat hij die dag deed. We voelden niet wat hij voelde. En hij wist dat hij gewond was en doorgaan op de lange termijn erger voor hem zou zijn.

Als bemanning, als toeschouwer, als pacer, is het onze taak om te ondersteunen. Dat is het. Het is niet onze race. Het is van de loper. Nike Air Max 270 Mens Er is absoluut een lijn om je hardloper te duwen wanneer de mentale barrières te sterk zijn, om ze aan de gang te houden als we weten dat ze dat kunnen. Maar er is ook een moment waarop we de loper moeten laten beslissen wat het beste is voor hen, voor die dag en hun toekomst en in die beslissing, om nog steeds hun grootste fan te zijn. Hoe vinden we dat evenwicht? Toegewijd zijn. Investeren. Stop met scrollen. Stop met vergelijken. Ken je persoon en hun verhaal en geef niet op.

Ik wil mijn loper nooit met mijn eigen hoop voor de dag belasten. Ik wil nooit dat de hardloper zich slecht voelt, omdat een pacer zijn run niet heeft gemaakt voor de dag. Nooit wil ik mijn hardloper pushen om zoveel door te gaan dat het volledig tot burn-out van de sport leidt. Het is een race. Er zijn veel meer van die te proberen. De droom eindigt Nike Air Max 2016 Femme niet op een ongelukkige racedag. De doelen van die hardloper zijn nog niet voorbij. Het is maar een dag. De realiteit van het doen van gekke dingen zoals rennen van 50 of 100 mijl is dat we niet altijd de dag kunnen uitkijken, dat vele keren per dag en de race zal winnen. En uiteindelijk is het hoe we reageren en verder gaan, dat is echt de grootste overwinning van allemaal.

Falen, blessures en nederlagen geven meer kracht dan een goede dag zou kunnen brengen, en zorgen eigenlijk voor een veel beter verhaal en les. Ik hoop dat ik in de komende races een echte kampioen kan zijn voor mezelf en voor wie ik ook bemanning, ongeacht de dag. Volg het verhaal door de ups en downs, blader niet alleen voorbij of verklein iemand omdat ze hun doel niet op één dag, voor één race hebben voltooid of bereikt. Vergelijk hun dag niet met die Nike Air Max 90 Mujer van een ander. Het is prima om je teleurgesteld of verdrietig te voelen, maar weet dat je atleet het allemaal al bij zich heeft. Mogen onze mensen liefde en steun voelen en waarderen ongeacht de uitkomst, want we houden van hen en waarderen hen en één ras zal dat nooit veranderen.

Voor mijn hardloper in Leadville, ik hoop dat je weet dat ik meer dan ooit in je geloof. Ik zal je dromen altijd steunen en hopen dat je nooit ophoudt ze te achtervolgen. Ongeacht de uitkomst, er is overwinning, er is schoonheid. Laten we dat altijd achtervolgen, verdedigen en blijven dromen.

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 13 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet