Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Nov 12, 2019 2:53 am

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: zuversichtlich macht und dich auf einen
InnleggSkrevet: Man Okt 28, 2019 9:03 am 
Avlogget

Ik besteed veel tijd aan het doen van veel dingen, zoals pikken op een toetsenbord, luisteren naar Taylor Swift, proberen knuffels te krijgen van mijn onafhankelijke pup en vriendje en zware dingen tillen in de sportschool. Maar twee kwesties die voorop staan, zijn: 1) stilstaan ??bij mijn onzekerheden en 2) mijn zelfvertrouwen en ego opnieuw opblazen. Ironisch genoeg gaan deze twee hand in hand ... of doen me denken aan een hond die achter zijn staart aan zit. Ze gaan gewoon Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen rond en rond.

Ik realiseer me dat ik me altijd zorgen zal maken. Ik zal altijd gestrest zijn over iets belachelijks. Ik maak me zorgen dat iemand om de onzin geeft waar ik me zorgen Nike Air Max 270 Herren om maak, maar eerlijk gezegd kan het niemand iets schelen. Een voorbeeld van een demon die mijn nugget vult, is mijn huidige gebrek aan training. Ik maak me altijd zorgen over wat mensen zullen denken als ze wisten hoe weinig ik nu liep. En terwijl ik dit schrijf, weet iedereen het nu. Ik rende bijna elke dag, en over vele kilometers. De laatste tijd ben ik opgewonden als ik er drie tot vier dagen per week uit kan! Ik maak me zorgen over hoe dit eruit ziet wanneer ik een gemeenschap probeer te motiveren om het buitenleven te omarmen en letterlijk de paden op te gaan!

Zie je, mensen zijn moeilijk gecodeerd om zich zorgen te maken, te stresseren, in paniek te raken. Het is eigenlijk een behoorlijk cool veiligheidsmechanisme als je erover nadenkt. Kun je je voorstellen dat als we ons geen zorgen maakten, we gewoon deden wat we wilden Nike Air Max 270 Damen met roekeloze overgave (en we denken dat de wereld nu in de problemen zit)? Omdat we angst hebben, biedt het ons de mogelijkheid om twee keer na te denken of dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. Ironisch genoeg kunnen mini-freak outs eigenlijk goed zijn, omdat ze ons dwingen om oplossingen te vinden.

Hoe dan ook, met het besef van eeuwigdurende stress komt nog een erkenning. Als er altijd onzekerheden zullen zijn, zal er altijd een vraag zijn naar positieve self-talk en veel krachtige liedjes met geweldige beats.

Ik heb geleerd dat geloof een van de belangrijkste hulpmiddelen is die ik in mijn pijlkoker kan bewaren. Het hebben van een onwrikbaar geloof in mijn vermogen en mijn kracht helpt me elke onzekerheid te overwinnen elke keer dat ze opduiken.

Elke ochtend heb ik mijn eigen persoonlijke Gina convo sesh ... Nike Air Pegasus 83 Heren de stem in mijn hoofd vertelt me ??hoe geweldig ik ben, hoe ik een professionele danser (grapje) zou kunnen zijn, hoe ik de dag ga verpletteren en hoe ik een kans heb om het verschil te maken. Dit is mijn dagelijkse oppomp- en zelfvertrouwenstherapie. Dus om mijn zorgen over gebrek aan training te bestrijden, herinner ik mezelf eraan dat ik gewoon die tijd handel om me te concentreren op iets groters dan ik. Mijn keuze om terug te bellen is niet permanent en heeft me tijd gegeven om nieuwe kansen te verkennen.

En zomaar, de angst is weg en ik ben blij met wat ik doe. Natuurlijk is het niet altijd zo gemakkelijk, maar oefening baart kunst.

Voor degenen onder jullie die vechten tegen onzekerheden of stressfactoren met betrekking tot hardlopen of gewoon het dagelijks leven, vraag ik je om elke ochtend wat zelf te praten om je ego www.paragraphen-lounge.de op te blazen en vertrouwen op te bouwen. Wees koningin (of koning) van je universum, of zeg wat het ook is dat je psyched, zelfverzekerd maakt en je op een positief pad stuwt.

Als je leert jezelf uit te rusten tegen het externe geklets of interne demonen, kun je elk obstakel overwinnen. Je voelt je meer in controle, zelfverzekerd en als een bonafide superster!

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet