Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Okt 22, 2019 3:30 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: celle que vous avez trouvée
InnleggSkrevet: Tor Okt 10, 2019 8:44 am 
Avlogget

Waar is mijn medaille voor de EERSTE marathon?
Ik weet dat Nike Air Vapormax Donna het niet allemaal om de medailles gaat ... maar echt, het gaat allemaal om de medailles. Ik liep weg met 2 medailles voor het runnen van 2 marathons, wat volgens mij logisch is. Maar DRIE is logischer. 1 voor de middernachtmarathon. 1 voor de tweede marathon en 1 voor beide. Als je erover nadenkt, als ik na de eerste marathon was gestopt, zou ik zijn weggelopen zonder medaille ... hmmm. Ik denk dat dit het ENIGE is wat ik zou veranderen aan de 52.4-uitdaging (hetzelfde met shirts).

Zou ik het nog een keer doen?
Dit is waarschijnlijk de vraag waar ik het meest over heb nagedacht. Op de terugweg naar de auto herinner ik me dat ik tegen vrouw zei: "Ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen" en ze zei: "Ja, goed. We zullen het zien. "Ik denk dat ze me een beetje te goed kent. Ik hield echt van de uitdaging en ik hield echt van hoe Adidas Superstar Dames de dag verliep. Maar zou ik het opnieuw uitvoeren? Ik ben dichter bij het beantwoorden van dat met een ja toen ik zeven dagen geleden was, maar ik denk dat de omstandigheden goed moeten zijn. Het is verplicht dat ik het met vrienden zou willen doen. Ik zie mezelf niet alleen spelen. Chris daar hebben was perfect. Ik denk Adidas Superstar Damen dat we elkaar hebben opgepakt toen we het moeilijk hadden en het was het beste om voor het eerst samen iets te kunnen ervaren.

De marathon van Manchester was de eerste race met potlood en vervolgens opgeschreven en vervolgens gemarkeerd en omcirkeld en onderstreept in mijn dagboek voor 2013. Het is eerlijk om te zeggen dat ik een beetje op een missie was om mijn goed voor de leeftijd voor Londen veilig te stellen. Ondanks enkele tegenvallers ging het allemaal op de dag van plan. Medaille één verzameld!

Jaren geleden (voordat ik hardloper werd en nog steeds niet kon zwemmen) vond ik het op de een of andere manier een goed idee om een ??triatlon in te gaan. Mogelijk probeerde ik indruk op iemand te maken of was ik opgezogen door slimme marketing. Gelukkig is mijn inschrijfformulier verloren gegaan in de post (omdat dit zo lang Nike Roshe Run Womens geleden was dat je niet online kon gaan) omdat ik nu weet dat zelfs ‘sprint’ triatlons behoorlijk moeilijk zijn. Vooral als je onzin bent in een of meer van de disciplines. De St Neots Sprint was een goede inleidende race. (Geen medaille - in plaats daarvan een handige handdoek.)

Ik had een maand tussen mijn eerste sprint afstands-triatlon en mijn Olympische afstandsevenement (leuk feit: je wordt het niet moe om mensen te moeten vertellen dat je niet echt deelneemt aan de Olympische Spelen). Mijn plan was dit: sprinttriatlon be?indigen, uitrusten, op vakantie gaan, thuiskomen en beseffen dat je een triatlon moet doen die dubbel zo groot is als degene die je een paar weken eerder heel moeilijk vond, huil in de toiletten op het werk, doe toch de race. Ik heb dit voorbereidingsplan zonder hik uitgevoerd. De Marlow Triathlon was moeilijk, Nike Internationalist Hombre maar bij nader inzien best leuk.

Dit was niet mijn beste atletische prestatie. De aanwijzing voor hoe slecht het ging, ligt in het feit dat het tot nu toe niet op deze blog is vermeld. In het heetste weekend van de zomer ging ik naar Oxford om 30 km met Katie te fietsen. Toen werden we een beetje dronken van bier en champagne, aten we gedeeltelijk gekookte zalm en na een paar uur slaap gingen we naar de start van de halve marathon van Edgehill. Het was een heuvelachtige race, het was 30 ° C en op zeven mijl overhandigde een maarschalk me een ijslolly die me zo blij maakte dat als ik niet ernstig uitgedroogd was, ik misschien gehuild had. Er was geen medaille, dus ik weet niet of dit allemaal echt is gebeurd of gewoon een slechte droom was die werd veroorzaakt door de zalm.

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet