Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Tir Okt 22, 2019 3:31 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: pendant la grossesse
InnleggSkrevet: Ons Sep 25, 2019 5:44 am 
Avlogget

Vervolgt Nelson, "Misschien is de grootste weerspiegeling van zijn karakter dat Jared deze evenementen cre?erde als een hulpmiddel om zijn gemeenschap te motiveren om beter betrokken te zijn bij kritieke milieukwesties. Hij doet het niet om lofbetuigingen of aandacht voor zichzelf te krijgen, maar om de naald op een zinvolle manier te verplaatsen. Hij doet veel meer dan de meesten zouden weten. Jared is gepassioneerd over het verminderen van de impact van huizen, inclusief het bouwen van een nul-nul huis en advies over talloze andere verbouwingen en nieuwbouw. Het verminderen van zijn impact op de planeet is van cruciaal belang voor Jared, en hij wil het pad vrijmaken voor anderen om dit ook gemakkelijk Nike Free 5.0 Mujer te kunnen doen. "

In 2011 besloten Jared en Mindy hun toenmalige huis weer op te bouwen tot zonne-energie en positieve Nike Air Max 97 Femme energie, wat betekent dat het meer energie produceert dan wat erin wordt verbruikt. “Ik raakte ge?nteresseerd in netto-nul wonen, omdat de Salt Lake Valley in de winter vaak de slechtste luchtkwaliteit in de natie heeft. Het is moeilijk om hier te wonen en er niet aan te denken. De meeste mensen die erover nadenken, klagen erover. Ik wilde nog een stap verder gaan. Ik dacht: hoe kan ik mijn huis gebruiken om de energie te cre?ren die ik gebruik? Ik heb het als een technisch probleem afgebroken: hoe kan ik een huis ontwerpen waar het niet veel energie nodig heeft? Hoe kan ik die energie cre?ren? Hoe pak ik mijn energiebehoeften aan? We verbruiken allemaal energie in ons leven, 'zei Campbell.

Ik merkte echter dat ik vanaf de eerste dag van nature begon met een meer dagelijkse benadering van alles in het leven, inclusief lichaamsbeweging, Nike Cortez Herren en deed wat ik elke dag voelde in plaats van vooruit te plannen. Op dit moment heb ik algemene wekelijkse doelen voor activiteit, waaronder elke week een normale yogales, een zwangerschapsyoga, een duik en een reis naar de sportschool. Sommige weken is de sportschool slechts vijf minuten op de loopband en een paar muur squats, of de yogales vindt niet plaats.

Voor mij was het ongeveer vier maanden toen ik echt het letterlijke gewicht van zwangerschap begon te voelen. Het dragen van een steeds groter wordende bowlingbal in mijn bekken werd steeds ongemakkelijker en mijn zwemkleding werd uitgerekt tot hun capaciteit. Ik luisterde eerder naar mijn lichaam, maar sindsdien maakt mijn lichaam luid en duidelijk wat het wil en ik werk daar gewoon omheen.

Er zijn veel geweldige zwangerschapsyogalessen in de buurt en iedereen Nike Air Max Thea Femme in de NHS beveelt wandelen aan, maar verder zijn er zo weinig coaches en PT's die ervaring hebben met het trainen van vrouwen tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat ik mijn woorden binnen een paar jaar opeet, maar er is echt een enorme kloof in de markt. Ik heb een paar boeken over actieve zwangerschap gelezen, maar vond ze ofwel gericht op basisdoelen voor beginners of pseudowetenschap en volledige suggesties zoals het opgeven van tarwe (alsof).

Zoals ik hierboven al zei, was het beste advies dat ik kreeg "blijven doen wat normaal is voor jou" en wanneer ik high profile sportvrouwen zie doorgaan met hun normale, maakt het me gelukkig. Ik vergeleek mijn training niet met die van Gwen Jorgensen tijdens haar Olympische jaar, en nu ook niet. Dus ja, ik denk dat iedereen die op enig niveau zijn normale gang gaat, zwangerschap Nike Cortez Femme gaat destigmatiseren.

Als je erover nadenkt, zijn al deze zogenaamde regels over zwangerschap verzonnen door mannelijke artsen als een one-size-fits-all benadering van de bevalling, en ik heb nog geen vrouw zoals ik in het leven ontmoet, dus waarom zou hebben we dezelfde maximale hartslag tijdens de zwangerschap?

Ik denk dat veel van de druk op vrouwen komt door het gebrek aan informatie, en uiteindelijk deze beslissingen zelf te moeten nemen. Meer normaliseren, meer informatie en meer Grand Slam-winnaars kunnen alleen maar leiden tot gezondere vrouwen, gezonde zwangerschappen en gezonde kinderen.

Laura heeft me niet gevraagd om dit laatste stukje te schrijven, maar ze was een enorme bron voor mij tijdens de zwangerschap. Ze is een niveau 3 Pre & Post Natal gekwalificeerde PT en nog belangrijker een coach die ervaring heeft Nike Cortez Hombre met het werken met vrouwen. Het is van onschatbare waarde geweest om iemand idee?n te laten stuiteren en middelen te verzamelen.

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet