Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Lør Aug 24, 2019 3:11 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: ?r ett begr?nsat distributionsalt
InnleggSkrevet: Tir Mai 28, 2019 5:39 am 
Avlogget

Det g?r det m?jligt f?r mig att bli en effektivare l?pare ", s?ger Iman Smith, 38, en f?re detta armésergeant som var heltidsl?pare, som sprang 3:10 Nike Air Max 90 Damen Pink i New York och rakt 40 minuter fr?n sin tidigare PR. Trots att Smith erk?nner att hans intensiva tr?ning hade mycket att g?ra med hans prestation, ?r han en kilometer med l?ga miljarder f?r omkring 40 mil. Han s?ger att han inte kan f?rest?lla sig racing utan 4%. "Du t?nker inte p? skon. Typiskt n?r du k?r Adidas ZX 700 Dames f?r en l?ngre tid, t?nker du alltid p? skor. Du t?nker, mina f?tter skadar. F?r jag bl?sor? Jag b?rjar k?nna marken under mina f?tter. [Men i Vaporfly 4%] k?nde jag mig som om jag kunde bokstavligen springa f?r alltid. "Att k?pa ett Adidas Superstar Femme par Vaporfly 4% ?r dock inte lika l?tt som att g? in i en butik och plunka ner ditt kreditkort. Running butiker s?ljs st?ndigt, och ?ven Nike.com har i flera m?nader visat ett "snart kommande" meddelande f?r 4%. Nike har en tredje sko i serien. Zoom Fly, som ?r verkligt allm?nt tillg?nglig, anv?nder Adidas Ultra Boost Damen en mer standard midsolskum, kallad Lunarlon, och s?ljer f?r 150 dollar till ett kvartal priset p? Elites, men utan Zoom X-skumet som kan trimma din lopptid.
"Vi ?nskade att vi hade mer lager f?r att uppfylla efterfr?gan, eftersom vi kan s?lja genom v?rt lager ganska snabbt", s?ger Wil Cramer, chef och skodonk?pare f?r Brooklyn Running Co. i New York City. Cramer skulle inte avsl?ja hur m?nga par av Vaporfly 4% butiken hade s?lt, men sade att Nike-f?rfr?gningar om replik var baserade p? tillg?nglighet. Han bekr?ftade ocks? att Nike Adidas Ultra Boost Femme skulle sl?ppa en ny f?rgv?g n?sta v?r 2018 och att hans butik redan var bokad f?r att f? lite - ?ven om han inte skulle s?ga hur m?nga.
David Boutillier, VD f?r flottafotbranschen i Rochester, New York, s?ger att han var i samma b?t. Hans butik, som lagrade storlekarna 6 till 13 av 4%, s?ldes n?stan Nike Air Huarache Damen av k?rnstorlekarna n?stan omedelbart. De gjorde senast en ?terst?llning tv? veckor sedan, som hade s?lt ut n?r den h?r artikeln publicerades.
Shawn Marlovits, ?gare till Fleet Feet Sports Branch i Hoboken, New Jersey, sa att han inte trodde Nike Air Max 720 Damen att hans butik hade m?jlighet att f? in 4% alls. "Oavsett hype runt en viss sko finns det m?nga beslut som g?r ut p? att f?ra skon i v?r butik. Varje enskild flotta f?tter ?r lokalt ?gd ", s?ger han. "Nike v?ljer i allm?nhet de h?gre profilbutikerna, speciellt f?r ett begr?nsat distributionsalternativ Nike Roshe Run Womens som 4%. Men vi hade inte m?nga f?rfr?gningar till dem. "Men Nikes ledande chef f?r globalt l?pande skor, Bret Schoolmeester, s?ger fortfarande att varum?rket ?r" angel?get att f? s? m?nga av dessa skor som l?pare som m?jligt " som ledde oss att fundera ?ver betydelsen av "s? m?nga" och "som m?jligt". Nike Air Max 270 Mujer Att Vaporflysen ?r tillg?ngliga ?r inte n?dv?ndigtvis f?rutbest?md. N?r Nike f?rst tillk?nnagav den magiska skogen som Kipchoge, Desisa och Tadese skulle b?ra f?r Breaking2-f?rs?ket i Monza, Italien, fanns det liten indikation att Nike Air Max 97 Damen det skulle vara tillg?ngligt f?r allm?nheten. F?retaget prickade ?ven via Instagram om att k?ra annonser f?r en sko som inte var tillg?nglig f?r k?p.

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet