Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Fre Sep 20, 2019 1:13 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: coolste is voor mij, "voegde hij eraan toe.
InnleggSkrevet: Tir Apr 02, 2019 3:12 am 
Avlogget

Nike heeft zijn eerste zelfvetersluitende, slimme basketbalschoen onthuld.
De Adapt BB, geprijsd Nike Air Max 1 Damenop $ 350, doet meer dan alleen kant zelf. Met een power-vetersysteem genaamd Fit Adapt kunnen gebruikers zich aanpassen om de perfecte pasvorm te vinden met de Nike Adapt mobiele app.
Boston Celtics-ster Jayson Tatum zal de Adapt BB dragen in het professionele debuut van de schoen op woensdagavond wanneer de Celtics de Toronto Raptors spelen. Een voorproefje van hoe de toekomst van schoenen er uit zou kunnen zien door dinsdag de eerste zelfrijzende, slimme basketbalschoen te introduceren .
De Adapt BB, geprijsd op $ 350, doet meer dan alleen Nike Air Max 97 Mujer kant zelf. Met een power-vetersysteem genaamd Fit Adapt kunnen gebruikers zich aanpassen om de perfecte pasvorm te vinden, of het nu handmatig of digitaal is, met de Nike Adapt mobiele app. Een aangepaste motor en tandwieltrein worden strakker of losser om aan uw voet aan te passen.Nike Air Max 95 Mujer
Voor Nike opent dit een nieuwe wereld van slimme data-inzichten in de workouts van sporters. Voor atleten betekent dit een nieuw tijdperk en de manier waarop ze omgaan met sneakers. Spelers kunnen hun schoenen bijwerken en evolueren met upgrades, nieuwe functies en services Nike Air Max 90 Femme Bleu via smartphone-technologie in hun schoenen, "aldus Michael Donaghu, Nike's vice president of innovation .
Terwijl Nike deze schoen als een 'mobiel sportonderzoekslaboratorium overal op voeten' aanspreekt, biedt de schoen momenteel geen gegevens, maar het bedrijf zei dat dit zal komen.
Adidas ZX 750 Mujer "We gaan van fit naar firmware," zei Donaghu.
Nike-onderzoekers zeiden dat de Nike Adapt BB de meest geteste schoen in zijn geschiedenis is. Het bedrijf koos basketbal als de eerste sport vanwege de eisen die basketbalspelers stellen aan hun schoenen met snelle snitten en constante Nike Air Max 90 Womens Pink sprints.
De ster van Boston Celtics Jayson Tatum is de cavia die in het geheim de Adapt achter de schermen testte. Tatum zal de Adapt BB dragen in het professionele debuut van de schoen op woensdagavond wanneer de Celtics de Toronto Raptors spelen. De schoen is vanaf 17 februari beschikbaar voor klanten.
Tatum zei dat hij het meest onder de indruk was van hoe de schoen past. "Ik probeer mensen te vertellen dat het bij mij past. Het is beter dan veters. Er zit geen beweging in en het is erg veilig, "vertelde Tatum aan CNBC.
Maatwerk is een ander belangrijk Nike Air Vapormax Damenkenmerk van de Adapt BB. De twee knoppen aan de onderkant van de schoen lichten op in de kleur van je keuze tijdens het programmeren, een functie die Tatum bijzonder interessant vindt. "Ik ben dol op het feit dat het een van de soort is ... mijn favoriete deel is gewoon het Nike Air Max 95 Femme veranderen van de kleuren. Je kunt het op een bepaalde manier aanpassen aan je eigen schoen en ik denk dat dat het coolste is voor mij, "voegde hij eraan toe.
Met een slimme schoen komen nieuwe verantwoordelijkheden - zoals het elke 10-14 dagen opladen van de schoenen via een Nike Air Vapormax Mujer oplaadpad dat bij de schoenen wordt geleverd. Hoewel de schoenen zonder telefoon werken (je kunt aanpassen met de knoppen), is een smartphone vereist om die perfecte pasvorm en aanpassing te krijgen

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet