Pappaforumet

... for moderne fedre som er til stede og tar ansvar
FAR OG BARN er pappamagasinet for ekte mannfolk som er til stede og tar ansvar for sine barn. Det maskuline motstykket til de rosa mammabladene. Vi tar menn og papparollen å alvor! Bestill et årsabonnement i dag for kun kr. 295 + porto/eksp. (kr 84). Den perfekte farsdagsgave! http://bestill.farogbarn.no
Dato/klokkeslett: Man Nov 18, 2019 8:01 pm

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: waartoe we in staat zijn
InnleggSkrevet: Fre Nov 08, 2019 9:02 am 
Avlogget

Deze www.lacloseriedessaveurs.fr vragen zijn niet alleen van mij. Met een reeks van 100 mijl races (inclusief Leadville, Run Rabbit Run, Wasatch, IMTUF en nog veel meer!) Rond deze tijd van het jaar rust een ultrarunner uit voor hun einde van de grote zomerrace. Als we met vrienden praten die zich opmaken voor hun eigen racedoelen, vragen we ons allemaal af wat mogelijk is, hebben we genoeg gedaan, waartoe we in staat zijn en wat er zal gebeuren. Dit (en het nemen van downtime om te rusten!) Is wat de conische tijd definieert. De tijd om te bekijken en te evalueren wat ons op dit punt heeft gebracht. Het is de beste herinnering dat het om de reis gaat Nike Roshe Run Womens en niet om de finish. Alle trainingen, avonturen en reizen die tot dit punt hebben geleid, zijn waar de herinneringen, toewijding en verbinding met onze doelen worden opgebouwd. Hopelijk bij het beantwoorden van deze vragen zullen we (ikzelf opzettelijk inclusief mezelf) vertrouwen vinden dat ons door de eigenlijke race zal voeren.

Waarom deze?

Naast het beantwoorden van de vragen met betrekking tot de voorbereiding op je race, is het goed om in te checken, waarom deze race? Waarom heb je je aangemeld? Het beantwoorden van deze vragen geeft motivatie als het moeilijk wordt. Voor mij is het 3 jaar en 4 maanden geleden dat ik voor het laatst de startlijn van een 100-mijlrace heb gespeeld. Ik wist niet of ik er nog een zou lopen na Ultra Trail Mont Fuji in 2013, maar de loting van onze lokale Washington 100 miler na terug te Nike Air Presto Femme zijn verhuisd naar de PNW in december voelt als een volledige cirkel. Mijn ultralopen begon in de Issaquah-Alpen, en Cascade Crest was de eerste 100 mijlrace waar ik naartoe reisde als de "Montrail Girl" en liep de winnaar van dat jaar, William Emerson.

Bovendien, nu ik in de taper-modus zit, is de verwondering die ik voel een goede herinnering aan waarom ik deze sport 16 jaar geleden begon. Ultra races, vooral 100 milers, houden me scherp. Degenen waar ik me het meest op voorbereid voel, hebben me in de medische tent achtergelaten (Western States 2012 –TEDxOverlake talk) en degenen waar ik geen zaken mee heb begonnen, kan het op een of andere manier doorstaan ??en zelfs winnen (zoals mijn laatste, de UTMF 2013 ). 100 mijl races leren me en herinneren me aan veel belangrijke levenslessen. Blijf aanwezig. Rol met wat er ook Nike Air Max 2017 Hombre gebeurt. Blijf vooruit gaan.

Bewonder de verwondering en beantwoord met vertrouwen de vragen die opkomen. Gebruik de tijd om de geweldige uitzichten te onthouden die je tijdens de training hebt gezien, de zware back-to-back runs die je hebt gemaakt, de gedeelde mijlen en de kilometers alleen afgelegd. Er zijn waarschijnlijk veel momenten waarop je beglaasd bent, onthoud ze nu. Gebruik de herinneringen om vertrouwen op te bouwen. Vermijd taper driftbuien door de extra tijd te gebruiken om je mentaal voor te bereiden en je extra energie om je spullen in te pakken en iets leuks te doen voor je bemanning. Zorg voor je lichaam met extra schuimrollen, massage, Epsom-zoutbaden en zelfs acupunctuur. Bereid je geest en lichaam voor. Stel de intentie om te leren. Kom klaar om te rennen. Deze woorden zijn voor jou en mij allebei ??

Rapporter dette innlegget
Topp
 Profil Send en e-post  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet